Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 35
Показано матеріалів: 1-20
Сторінки: 1 2 »

Закон України № 1662-VІІІ «Про внесення змін до закону України “Про вищу освіту” щодо працевлаштування випускників» набув чинності.
Зміни в законодавстві відбулися відповідно до норм Конституції України
Мої статті | Переглядів: 361 | Додав: maqna_T | Дата: 07.02.2017 | Коментарі (0)

Підготовка вчителя історії до уроку

Методичні рекомендації | Переглядів: 2166 | Додав: maqna_T | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Анотація

Анотація один з найбільш затребуваних матеріалів, що додаються до наукової статті. Анотація до статті виконує важливу функцію вона повинна переконати редактора та інших читачів, що надається робота дійсно цікава, що її необхідно прочитати. По суті, анотація на статтю це своєрідна міні-характеристика, в ній описується суть проведеного дослідження, розглядається його актуальність, а також додаються контактні дані автора.

Крім характеристики теми і проблеми, порушеної в роботі, анотація до статті повинна описувати цілі дослідження та його результати. Анотація на статтю визначає, що нового можна дізнатися з даної роботи, чим вона відрізняється в позитивну сторону від родинних по темі робіт. Коли почнете писати анотацію до статті, врахуйте, що вона не повинна бути занадто довгою - середній обсяг анотації зазвичай становить 500 друкованих знаків.

Зразки анотацій до наукових статей:

Щиро сподіваємося, що представлена на цій сторінці інформація виявиться корисною авторам. Запрошуємо зацікавлених авторів для публікації наукових матеріалів у журналах нашого видавництва:

Фрази, рекомендовані для написання анотації до наукової статті:

У даній статті розглядається проблема… Обгрунтовується ідея про те, що… Простежується. У статті зачіпається тема.

Дається порівняння. Стаття присвячена комплексному дослідженню. Метою статті є аналіз вивчення.

Стаття присвячена феномену. У статті розкриваються проблеми. Особливу увагу приділено.

У статті аналізується. Автор доходить висновку, що.

Основна увага в роботі автор акцентує на. Виділяються і описуються характерні особливості. У статті з’ясовано особливості.

На основі вивчення встановлено. Стаття присвячена пильному  аналізу. На підставі аналізу. , А також залучення. встановлюється, що. Стаття присвячена актуальній на сьогоднішній день проблемі.

Ця проблема мало вивчена і потребує подальших досліджень. У статті узагальнено новий ма-теріал з досліджуваної теми, вводяться в науковий обіг. Автором запропоновані.

Робота має міждисциплінарний характер, написана на стику… Основний зміст дослідження становить аналіз. Такий погляд буде цікавий фахівцям в області. У статті йдеться про. Стаття присвячена детальному аналізу.

Значна увага приділяється. На закінчення розкривається. Стаття розкриває зміст поняття. Ав-тор простежує становлення.

Узагальнюється практичний досвід. У статті досліджуються характерні ознаки.

У статті розглядаються ключові етапи. В якості дослідницької задачі авторами була визначена спроба оцінити. У статті розкриваються процеси. Стаття підводить деякі підсумки вивчення.

Автор дає узагальнену характеристику. Даний напрямок доповнюється також розглядом. Об-грунтовується думка про те, що. У статті проаналізовано концепції. В якості ключового дока-зу. використовується.

У статті наведено аналіз поглядів дослідників. Дискусійним продовжує залишатися питання про. У даній статті зроблена спроба розкрити основні причини. У статті викладаються погля-ди на. Автор прагне простежити процес.

У статті дано аналіз наукових пошуків.

Наприклад   

Для розкриття зазначеної теми автором глибоко досліджені теоретичні аспекти порушеної проблеми і обґрунтовано практичне значення результатів дослідження.

Теоретично-практична значущість  дослідження полягає в тому, що :

розкрита сутність інноваційних, в тому числі інтерактивних технологій навчання;

висвітлена методика їх використання на різних етапах уроку;

досліджені психолого-педагогічні умови ефективної реалізації інноваційних технологій;

теоретично обґрунтована і експериментально перевірена результативність створення інноваційного простору на уроках, що стимулює мотивовану участь і викладачів і учнів в інноваційній діяльності;

результати апробації сприяли моделюванню інноваційної діяльності на уроках іншими викладачами;

матеріали дослідження можуть бути використанні в практичній діяльності викладачів будь-якого предмету.

 

Опорні алгоритми | Переглядів: 2742 | Author: Велика ТП | Додав: maqna_T | Дата: 28.01.2016 | Коментарі (1)

в)   квест - пошук  щастя в знаннях.

Як відомо, квест (англ. quest – пошук, пошук щастя / знання / істини, пошук пригод) – інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками.

Учні ліцею все-таки діти ,звичайно, вони залюбки підтримують ігрові форми роботи . На мою думку гра-квест та веб-квест - ті форми , які вписуються в технологію методу проектів.

Опорні алгоритми | Переглядів: 390 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 28.01.2016 | Коментарі (0)

Формування соціально-свідомої особистості засобами ІКТ.

                                                         "Lernen mit Kopf, Herz und Hand."- 

                          Вчитися розумом,серцем і руками (А.Флітнер) 

Вступ

а)метод проектів-перспективна технологія навчання;

б)дослідницька діяльність - змістовна форма для проектної технології;

в) квест - пошук  щастя в знаннях;

г) веб-квест проектна форма діяльності в Інтернеті та соціальних мережах

д) найкращий спосіб вирішити проблему - вирішити її колективно.

Висновки

Сьогодні  усі світові і пропоновані останнім часом національні стандарти різних рівнів освіти за основу беруть самостійну, творчу роботу того, хто навчається. На цьому принципі базуються і новітні педагогічні технології навчання.

Метод проектів справедливо  вважається однією із перспективних технологій навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учнів,  сприяє розвитку їхніх особистісних здібностей.

 Активне включення учнів у зміст тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі , а значить сприяє формуванню соціально - свідомої особистості.

Також метод проектів – одна із педагогічних технологій, зорієнтованих на застосування і набуття нових знань та вмінь  засобами ІКТ.

Опорні алгоритми | Переглядів: 453 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 28.11.2015 | Коментарі (0)

Вишитий рушник.

   У нашому шкільному музеї зберігається такий експонат як рушник, який передала сім’я Братусів, мешканців смт Межова. Цей експонат виготовили приблизно в середині ХХ століття.
Повідомлення ,ессе | Переглядів: 889 | Додав: maqna_T | Дата: 12.11.2015 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України

Межівський аграрний ліцей-інтернат

 Пошукова робота

учасника  учнівського    проекту

«Опис музейного експонату»

Телевізор Сапфір

                                         Виконала учениця

                                       Межівського АЛІ

    Устінова Маргарита               

                                                                            Консультант     

                                     Вчитель історії             

                                                                                                                    ВеликаТ.П.  

     План опису

1.Зовнішня будова

2.Застосування

3. Спосіб виготовлення

4.Датування

  

Повідомлення ,ессе | Переглядів: 383 | Додав: maqna_T | Дата: 11.11.2015 | Коментарі (0)

Опис музейного експонату

Картина «Осінь»

Повідомлення ,ессе | Переглядів: 377 | Додав: maqna_T | Дата: 11.11.2015 | Коментарі (0)

Учительське дослідження

Дослідницька діяльність учнів на

уроках історії та суспільствознавчих дисциплін

                                   

Межова – 2014

Анотація

    Автор щиро сподівається, що представлена в цій статті інформація виявиться корисною широкому колу вчителі

  Стаття присвячена комплексному вивченню дослідницької діяльності - вищій формі самоосвітньої діяльності учня.

 Метою статті є аналіз формування науково-дослідницьких вмінь у школярів , як процесу складного і довготривалого.

 У роботі розглядаються ключові етапи виховання юного дослідника.

 Автор дає узагальнену характеристику основних видів дослідницької діяльності учнів.

Узагальнюється практичний досвід вчителя по розвитку дослідницьких та пізнавальних вмінь .

 Стаття підводить деякі підсумки вивчення дослідницької діяльності, згідно яких  проведення наукових досліджень у школі доцільно поєднувати з розвитком творчої особистості , він має стати його кінцевим результатом.

Методичні рекомендації | Переглядів: 1000 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки

Дніпропетровська обласна державна адміністрація

Департамент освіти і науки

Відділ освіти Межівської районної державної адміністрації

Межівський аграрний ліцей-інтернат

 

Учительське дослідження

Дослідницька діяльність учнів на

уроках історії та суспільствознавчих дисциплін

 

                                        Вчителя історії та правознавства

                                                 Великої Тетяни Петрівни

 

Межова – 2014

Анотація

    Автор щиро сподівається, що представлена в цій статті інформація виявиться корисною широкому колу вчителі

  Стаття присвячена комплексному вивченню дослідницької діяльності - вищій формі самоосвітньої діяльності учня.

 Метою статті є аналіз формування науково-дослідницьких вмінь у школярів , як процесу складного і довготривалого.

 У роботі розглядаються ключові етапи виховання юного дослідника.

 Автор дає узагальнену характеристику основних видів дослідницької діяльності учнів.

Узагальнюється практичний досвід вчителя по розвитку дослідницьких та пізнавальних вмінь .

 Стаття підводить деякі підсумки вивчення дослідницької діяльності, згідно яких  проведення наукових досліджень у школі доцільно поєднувати з розвитком творчої особистості , він має стати його кінцевим результатом.

 

ВСТУП

Процес пізнання - це процес переходу від найпростіших моделей світу до більш складних . Дитина повинна розвиватись і навчатись кожної миті, не помічаючи цього. Необхідно, щоб безперервно відбувалась різноманітна пізнавальна дослідницька діяльність. Вона повинна бути спільною з учителями, батьками, іншими дітьми. Як тільки зникає зацікавленість, натхнення, подив, то одразу починають панувати лінощі та примус. Труднощі у навчанні стають нездоланними , і дитина, яка була старанна і дисциплінована, виявляється не здатною до подальшого набуття знань та навичок.

Дослідницька діяльність - вища форма самоосвітньої діяльності учня формування науково-дослідницьких вмінь у школярів - процес складний і довготривалий.

Методичні рекомендації | Переглядів: 980 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

Система відбору учнів для науково-дослідної роботи.

Виступ Великої Т.П.вч.вищ.кв.кат.,ст. вч. на семінарі заступників директорів Межівського району в МАЛІ (вході круглого столу з учнями)(26.03. 2015)

Методичні рекомендації | Переглядів: 384 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

Автореферат  учасника обласного конкурсу – захисту в МАН науково-дослідницької роботи на тему  «Особливості розвитку системи охорони  здоров`я  Межівщини в XX ст. – на поч.XXІ ст.» Загребельної Тетяни (2015р).

Повідомлення ,ессе | Переглядів: 412 | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (1)

Виховання творчої особистості засобами креативної освіти.

    Виступ вчителя історії  Межівського аграрного ліцею-інтернату

                                           Великої Т.П.

  • Наш час – це час суттєвих змін у науці, техніці, інформаційному середовищі, освіті. Суспільству потрібні люди, які здатні приймати нестандартні рішення, вміють творчо мислити. Тому одним із пріоритетних напрямків політики нашої держави є турбота про обдаровану та талановиту молодь, її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток. Як зазначено у Національній доктрині розвитку освіти, «Держава повинна забезпечувати … розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості» .
Методичні рекомендації | Переглядів: 587 | Додав: maqna_T | Дата: 04.11.2015 | Коментарі (0)

Наш край в середнi вiки. Записки краєзнавця.

За сучасною періодизацією безпосепедньо краєзнавчий матеріал статті охоплює кінець пізнього середньовіччя (кін.ХVст. ) -та новий час (ХVI-ХІХcт.).

Мої статті | Переглядів: 483 | Додав: maqna_T | Дата: 04.11.2015 | Коментарі (0)

Міністерство овіти та науки України

Відділ освіти Межівської райдержадміністрації департаменту освіти

Дніпропетровської області

Межівський аграрний ліцей –інтернат

 

 

 

Долслідження

Учасника обласного проекту «Народна пам’ять: ХХ ст.»

 на тему: «РОДИННА ПАМ’ЯТЬ ПРО ВІЙНУ»

(«Летисеран - Миколаєнко

–Мюссе- Париж- Василівка»)

Напрямок роботи:

  «Життя населення краю та доля людей у роки окупації

 (1941-1943 роки)»

  1. Орієнтовна тематика на «круглий стіл»: «Доля земляків – біженців та репатріантів у роки Великої Вітчизняної війни».

 

                                              Учениці 8 класу

           Коваленко Сніжани

Консультант

                                Вчитель історії та правознавства

                   Велика Тетяна Петрівна

Межова 2013

 


Цей каталог може бути продовженим.

Мої статті | Переглядів: 351 | Додав: maqna_T | Дата: 30.10.2015 | Коментарі (0)

Перегляд історичного фільму допоможе краще засвоїти матеріал або схилить до роздумів про людське буття,можливе викличе заперечення щодо трактування подій авторами.

Мої статті | Переглядів: 310 | Додав: maqna_T | Дата: 30.10.2015 | Коментарі (0)

Учнівський  реферат

Система вищої освіти України та Швейцарії: порівняльна характеристика. Автор випускнця МАЛІ,зараз студетнка Київського "вишу".

                                                                     План

  1. Ступенева система вищої освіти.

2.           Система акредитації.

3.           Якісні та кількісні характеристики вищих навчальних закладів

Структура вищої освіти України побудована відповідно до структури освіти розвинених країн світу, яка визначена ЮНЕСКО, ООН та іншими міжнародними організаціями. Але досвід інших країн ніколи не буває зайвим. Для порівняння системи освіти України наша учениця обрала Швейцарію, оскільки освіта, надана цією країною вважається однією з кращих у світі.

Мої статті | Переглядів: 410 | Додав: Radim0007 | Дата: 28.10.2015 | Коментарі (0)

Учнівське повідомлення про бюджет Євросоюзу

Мої статті | Переглядів: 364 | Додав: maqna_T | Дата: 31.08.2015 | Коментарі (0)

Коротке учнівське повідомлення про поняття толерантності

Мої статті | Переглядів: 721 | Додав: maqna_T | Дата: 31.08.2015 | Коментарі (0)

1-20 21-35