Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 35 Показано матеріалів: 21-35 |
Сторінки: « 1 2 |
Вплив будівництва Катерининської залізниці на розвиток нашого краю на рубежі ХІХ - ХХст. Доповідь Великої Т.П.(вчитель вищ.кв.кат. ,ст. вчит.) До 70-років XIX століття на місці теперішнього м.Красноармійська та смт.Межова був степ. Землі навкруги належали Гришинській,Слов'янській та Марієнтальській громадам. Між ними проходив битий шлях з Лозової на Маріуполь ( Старий Муравський шлях )...... В цілому ж ,виробники Катеринославської губернії в кінці XIX-на поч.. XX ст.завдяки розгалуженій мережі залізниць отримали широкі можливості для капіталізації своїх господарств. В цілому товаризація в 1909- 1913 рр. становила 40 %. Список використаних джерел
|
Опис музейного експонату План
В нашому шкільному музеї зберігається багато цікавих експонатів, серед яких і рушник вишитий моєю прабабусею, Федоренко Ганною, уродженкою с. Іванівка. На рушнику по обох краях зображено однакову вишивку. На ній зображено букет маків. Під ним розташована хвиляста лінія прикрашена листочками дуба, маку, що є традиційним поєднанням в українській вишивці. Також зображені колосся пшениці та волошки. Рушник зберігся добре, незважаючи на його давність. Діапазон використання українських рушників був дуже широкий, хочу вони рідко використовувалися по прямому призначенню – як рушники. Служили вони оберегами, були найважливішим компонентом інтер’єру хатини, одягу і обрядів. При цьому рушник використовувався багато і майстерно орнаментований традиційний ними обереговими знаками, що відповідно його головному призначенню. Кожен рушник має своє значення, яке передано у орнаменті. На цьому експонаті зображені маки, волошки та колосся пшениці. З давніх часів в Україні святили мак і їм обсівали людей і худобу тому, що вірили, що мак дає чарівну силу, яка захищає від будь-якого зла. Також вірили, що навесні поле після битви покривається маками. Ніжна і трепетна квітка несе в собі незабутню пам’ять маку на сорочках, рушниках, а на голови одягали вінки з семи маків, обіцяючи цим ритуалом, зберегти і продовжити рід. Волошки – символ ніжної та тонкої душевної краси, праведності і святості, душевної чистоти, скромності і привітності. Вважається, що волошки мають значну магічну силу, як оберіг від злих духів, лихої долі та всіляких напастей – витівок лукавого. Особливу силу мають волошки для наречених на весіллі, настоєм волошок окроплю плюють галявини де гуляють хлопці та дівчата Купальської ночі. Колосся пшениці означають достаток в сім’ї. Висновок: Отже ми бачимо, що цей рушник має цікаве значення: захищає від зла та нечисті, елементи пшениці та символіка води вказують на достаток та надію на краще. |
Афоризми будуть додані найближчим часом |
Міністерство освітии і науки України Межівський аграрнй ліцей - інтернат
Пошукова робота учасника учнівського проекту «Опис музейного експонату» Виконала учениця Межівського аграрного ліцею-інтернату Нестерчук Єлизавета Консультант Вчитель історії Велика Т.П.
|
Іспанія – європейська країна з багатовіковою культурою й багатими традиціями, однією з яких є повага до освіти. Сьогодні освітня система країни нараховує понад 60 вищих навчальних закладів, більше 2 тис. початкових і середніх шкіл. Оскільки у світі швидкими темпами підвищується попит на іспанську мову, створена також ціла індустрія навчання іноземців мові Сервантеса. Навчальні заклади Іспанії надають якісну освіту класичного зразка, причому за досить символічними цінами. Протягом останніх років Іспанія здійснює реформу системи освіти, при цьому велика увага приділяється її відповідності європейським стандартам.
|
ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТ-ГРИ НА УРОКАХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН. Методичні рекомендації. Велика Т.П.Вчитель вищ.кв. кат. ,ст.вч. Починаючи з кінця ХХ століття швидкість людського життя наростає з надзвичайним розмахом, прискорюючи темп світової історії. Освіта у своїй змістовій частині не завжди встигає за технологіями, що швидко змінюються. Сьогодні дедалі більше кажуть про те, що місія сучасної освіти полягає у тому, щоб допомогти виховати громадян, які зможуть жити й продуктивно працювати у суспільстві, яке стає динамічнішим і складнішим. Школа має допомогти молодим людям зорієнтуватися, обрати життєві орієнтири, усвідомити сутність і перспективу динамічних, багатокультурних, глобальних змін, освоїти їх і здійснювати протягом усього життя. Аналіз світового досвіду показує, що причина поширення компетентнісного підходу у системах освіти різних країн лежить швидше в соціальній сфері, а не в освітянській і не в педагогіці. Причина полягає в тому, що в умовах інформаційного суспільства, у якому стрімко застарівають знання про світ, необхідно не стільки передавати учням суму тих чи інших знань, скільки навчити їх здобувати ці знання самостійно, уміти користуватися ними для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань, тобто навчити бути компетентними. Кожні 5-6 років виникають і стають затребуваними цілі галузі професійної діяльності. Це вимагає від людей високої мобільності. Невипадково відоме гасло “Освіта на все життя” перестало бути актуальним і на сьогодні заміняється гаслом “Освіта через усе життя”. Кожен випускник школи має бути готовим до того, що йому все життя доведеться вчитися: опановувати нові матеріали, нову техніку, нові технології роботи, підвищувати свою кваліфікацію, здобувати додаткову освіту. |
Тема. Початок Великої Вітчизняної війни. (1941—1942 рр. ) Тип уроку : застосування нових знань. Форма уроку: урок - семінар Обладнання: підручник, настінна карта «Друга світова війна» , електронний атлас: карта «Україна в роки Другої світової війни». Основні поняття і терміни: план «Барбаросса», «бліцкриг», Велика Вітчизняна війна,фронт, тил, укріпрайони, «лінія Молотова», танкова битва, мобілізація, оточення, Державний Комітет Оборони, Ставка Верховного Головнокомандування, евакуація, перебудова економіки на воєнний лад, окупація.
|
З часу закону Дебре від 1959 року приватна освіта одержує допомогу від держави ( contrat d'аssосіаtіоn) - саме держава оплачує працю викладачів і бере участь у витратах на навчання (8 з 9-ти шкіл користуються цією допомогою). |
Єдиний урок « Гриміли бої в Придніпров`ї »
(до 70-річчя визволення Дніпропетровщин в роки ВВв) Підготувала: вчительісторії МАЛІ ВеликаТП
Межова 2013
|
Каска бійця Червоної армії. В нашому шкільному музеї зберігається такий експонат , як каска бійця Червоної армії. Цей експонат датується другою половиною ХХ століття.
Каска зеленого кольору, виготовлена з металу, спереду розташована червона зірка. Всередині каска і лямки оздоблені штучною шкірою. Лямки мають металеві кінчики. |
Опис музейного експонатуНазва експонату: каска.
Приблизне датування: 1941 – 1945 роки
Великої Вітчизняної війни.
Зовнішній вигляд: каска має зелений колір та подряпини, цифри 3 і трошки нижче 0, також по центру на ній намальована червона зірка, а знизу, зліва та справа висять ремінці – за допомогою яких каска міцно трималась на голові солдата. |
Опис музейного експонатуГазета "Правда" від 10 травня 1945року У нашій музейній кімнаті зберігся екземпляр газети «Правда» .який принесла - пенсіонер, вчитель нашого ліцею Коротка Надія Якимівна.
Датування газети 10 травня 1945р. Вона добре збереглася. Листки трішки пожовтіли, що доводить її давність.
На першій сторінці вгорі міститься заголовок «Вчора наш великий народ, народ-переможець святкував день перемоги. |
Вступ Минули десятиліття від того часу, як відгриміли бої Великої Вітчизняної війни на нашій землі. Це була найстрашніша, найкривавіша війна століття. Скільки людей загинуло на фронтах, мабуть, ніколи не підрахувати… Війна … Скільки вона наробила горя, скільки життів забрала в небуття, скільки страждань змусила винести? Але наші люди, наші ветерани, колишні воїни – все винесли, все витерпіли. Що їм довелося перенести? І холод, і голод, і злидні, і страх. Вони мужньо пройшли цей етап в історії, ніколи не опускаючи очей, ніколи не падаючи духом. Але як будь-яка війна залишає великий слід в історії нашої країни, так і в пім яті кожної людини. Родинні спогади сімей Сливченко,Семенових, Зарудняк,Горбань,Гладишевих, Коломоєць,Головинських,Підплєти,Лутченко та ін.
Учнівський проект "Моя родина в роки Другої світової війни" |
Переглядів: 4723 |
Додав: Radim0007 |
Дата: 04.11.2012
| Коментарі (0)
|
Кожен рушник має своє певне призначення, яке передано у орнаменті. На цьому експонаті вишиті квіти: маки та троянди.
З давніх часів в Україні святили мак і ним обсівали людей і худобу тому, що вірили, що мак дає чарівну силу, яка може захистити від будь-якого зла. |
Тема. Рух Опору в Україні. Мета. Схарактеризувати рух Опору та його течії. Розкрити внесок руху Опору в перемогу над фашизмом. Закріплювати навички аналізу і зіставлення історичного матеріалу, вміння розглядати історичні явища в конкретно-історичних умовах. Виховувати учнів у дусі патріотизму, національної свідомості та гідності. Тип уроку: комбінований. |