Головна » Статті » Досвід роботи вчителя історії » Методичні рекомендації |
Система відбору учнів для науково-дослідної роботи.Виступ Великої Т.П.вч.вищ.кв.кат.,ст. вч. на семінарі заступників директорів Межівського району в МАЛІ (вході круглого столу з учнями)(26.03. 2015) Провідною ідеєю діяльності кожного вчителя є педагогічна проблема, над якою він працює протягом певного періоду часу . Мета моєї роботи полягає в тому щоб , ви, учні, крім фактичних знань, набували вміння ці знання здобувати самостійно ,за допомогою наукового підходу. Я хочу бачити вас вільними духом , креативними , тобто творчими особистостями, а одним із найкращих засобів , який може нам у цьому допомогти і є науково-дослідницька діяльність. Щодо системи відбору учнів до співпраці. Існує багато методик, які допомагають пізнати творчу, обдаровану дитину з креативністю її мислення ,зокрема:
Звичайно ,як і кожному з тут присутніх вчителів мені б хотілося співпрацювати з людиною , в якої інтелектуально-творчі якості мислення такі як : творче уявлення; дивергентність; оригінальність; інтуїція, асоціативність; вже були б зформованими . Але в такому випадку вектор спрямованості моєї діяльності на що був би націленим? Тому я тільки скажу ,що результативною стає наша співпраця тоді ,коли в учня присутній хоча б мотиваційний аспект : необхідність у творчості, потреба в самоактуалізації, інтелектуальна необхідність. Теми для дослідження можуть мати дуже широкий спектр -
від «Історіософії творчості Шевченка» та «Образу війни в творчості
художників мариністів» до краєзнавчих досліджень .
Головне , щоб ця тема нас чомусь навчила ,бо «Історія, як ви пам’ятаєте-
«magistra vitaе»,тобто вчитель життя» ( Тацит). | |
Переглядів: 387 | |
Всього коментарів: 0 | |