Головна » Статті » Досвід роботи вчителя історії » Методичні рекомендації

Система відбору учнів для науково-дослідної роботи.

Система відбору учнів для науково-дослідної роботи.

Виступ Великої Т.П.вч.вищ.кв.кат.,ст. вч. на семінарі заступників директорів Межівського району в МАЛІ (вході круглого столу з учнями)(26.03. 2015)

Провідною ідеєю діяльності кожного вчителя є педагогічна проблема,

над якою він працює протягом певного періоду часу .

Мета моєї роботи полягає в тому щоб , ви, учні, крім фактичних знань, набували вміння ці знання здобувати самостійно ,за допомогою наукового підходу.

Я хочу бачити вас вільними духом , креативними , тобто творчими особистостями, а одним із найкращих засобів  , який може нам у цьому допомогти і є науково-дослідницька діяльність.

Щодо системи відбору учнів до співпраці. Існує багато методик, які допомагають пізнати творчу, обдаровану дитину з креативністю її мислення ,зокрема: 

  • Методика "Віддалені асоціації" А. Медніка
  • Методика "Прогресивні матриці Равена" допоможе визначити рівень аналітико-синтетичних умінь.
  • Методика Векслера допоможе визначити рівень інтелектуальних здібностей. 
  • Методика Кетелла допоможе оцінити інтелектуальні можливості дитини. 
  • Методика Айзенка допоможе визначити рівень інтелекту.

 

Звичайно ,як і кожному з тут присутніх  вчителів мені б хотілося співпрацювати з людиною , в якої інтелектуально-творчі якості мислення такі як :   творче уявлення;  дивергентність;  оригінальність;  інтуїція,  асоціативність;  вже були б зформованими .  Але в такому випадку вектор спрямованості моєї діяльності на що був би націленим?

Тому я тільки скажу ,що результативною стає наша співпраця тоді ,коли

в   учня присутній хоча б мотиваційний аспект :  необхідність у творчості, потреба в самоактуалізації, інтелектуальна необхідність.

Теми для дослідження можуть мати дуже широкий спектр  -

 

від «Історіософії творчості Шевченка» та  «Образу війни в творчості

 

художників мариністів» до краєзнавчих досліджень .

 

Головне , щоб ця тема нас чомусь навчила ,бо «Історія, як ви пам’ятаєте-

 

«magistra vitaе»,тобто вчитель життя» ( Тацит).

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: maqna_T (05.11.2015) | Автор: Велика Тетяна Петрівна E
Переглядів: 387 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: