Головна » Статті » Досвід роботи вчителя історії » Методичні рекомендації

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Підготовка вчителя історії до уроку

Методичні рекомендації | Переглядів: 2208 | Додав: maqna_T | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Учительське дослідження

Дослідницька діяльність учнів на

уроках історії та суспільствознавчих дисциплін

                                   

Межова – 2014

Анотація

    Автор щиро сподівається, що представлена в цій статті інформація виявиться корисною широкому колу вчителі

  Стаття присвячена комплексному вивченню дослідницької діяльності - вищій формі самоосвітньої діяльності учня.

 Метою статті є аналіз формування науково-дослідницьких вмінь у школярів , як процесу складного і довготривалого.

 У роботі розглядаються ключові етапи виховання юного дослідника.

 Автор дає узагальнену характеристику основних видів дослідницької діяльності учнів.

Узагальнюється практичний досвід вчителя по розвитку дослідницьких та пізнавальних вмінь .

 Стаття підводить деякі підсумки вивчення дослідницької діяльності, згідно яких  проведення наукових досліджень у школі доцільно поєднувати з розвитком творчої особистості , він має стати його кінцевим результатом.

Методичні рекомендації | Переглядів: 1008 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки

Дніпропетровська обласна державна адміністрація

Департамент освіти і науки

Відділ освіти Межівської районної державної адміністрації

Межівський аграрний ліцей-інтернат

 

Учительське дослідження

Дослідницька діяльність учнів на

уроках історії та суспільствознавчих дисциплін

 

                                        Вчителя історії та правознавства

                                                 Великої Тетяни Петрівни

 

Межова – 2014

Анотація

    Автор щиро сподівається, що представлена в цій статті інформація виявиться корисною широкому колу вчителі

  Стаття присвячена комплексному вивченню дослідницької діяльності - вищій формі самоосвітньої діяльності учня.

 Метою статті є аналіз формування науково-дослідницьких вмінь у школярів , як процесу складного і довготривалого.

 У роботі розглядаються ключові етапи виховання юного дослідника.

 Автор дає узагальнену характеристику основних видів дослідницької діяльності учнів.

Узагальнюється практичний досвід вчителя по розвитку дослідницьких та пізнавальних вмінь .

 Стаття підводить деякі підсумки вивчення дослідницької діяльності, згідно яких  проведення наукових досліджень у школі доцільно поєднувати з розвитком творчої особистості , він має стати його кінцевим результатом.

 

ВСТУП

Процес пізнання - це процес переходу від найпростіших моделей світу до більш складних . Дитина повинна розвиватись і навчатись кожної миті, не помічаючи цього. Необхідно, щоб безперервно відбувалась різноманітна пізнавальна дослідницька діяльність. Вона повинна бути спільною з учителями, батьками, іншими дітьми. Як тільки зникає зацікавленість, натхнення, подив, то одразу починають панувати лінощі та примус. Труднощі у навчанні стають нездоланними , і дитина, яка була старанна і дисциплінована, виявляється не здатною до подальшого набуття знань та навичок.

Дослідницька діяльність - вища форма самоосвітньої діяльності учня формування науково-дослідницьких вмінь у школярів - процес складний і довготривалий.

Методичні рекомендації | Переглядів: 984 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

Система відбору учнів для науково-дослідної роботи.

Виступ Великої Т.П.вч.вищ.кв.кат.,ст. вч. на семінарі заступників директорів Межівського району в МАЛІ (вході круглого столу з учнями)(26.03. 2015)

Методичні рекомендації | Переглядів: 387 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 05.11.2015 | Коментарі (0)

Виховання творчої особистості засобами креативної освіти.

    Виступ вчителя історії  Межівського аграрного ліцею-інтернату

                                           Великої Т.П.

  • Наш час – це час суттєвих змін у науці, техніці, інформаційному середовищі, освіті. Суспільству потрібні люди, які здатні приймати нестандартні рішення, вміють творчо мислити. Тому одним із пріоритетних напрямків політики нашої держави є турбота про обдаровану та талановиту молодь, її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток. Як зазначено у Національній доктрині розвитку освіти, «Держава повинна забезпечувати … розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості» .
Методичні рекомендації | Переглядів: 591 | Додав: maqna_T | Дата: 04.11.2015 | Коментарі (0)

ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТ-ГРИ НА УРОКАХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН.

Методичні рекомендації.

Велика Т.П.Вчитель вищ.кв. кат. ,ст.вч.

Починаючи з кінця ХХ століття швидкість людського життя наростає з надзвичайним розмахом, прискорюючи темп  світової історії. Освіта у своїй змістовій частині не завжди встигає за технологіями, що швидко змінюються.

         Сьогодні дедалі більше кажуть про те, що місія сучасної освіти полягає у тому, щоб допомогти виховати громадян, які зможуть жити й продуктивно працювати у суспільстві, яке стає динамічнішим і складнішим. Школа має допомогти молодим людям зорієнтуватися, обрати життєві орієнтири, усвідомити сутність і перспективу динамічних, багатокультурних, глобальних змін, освоїти їх і здійснювати протягом усього життя.

         Аналіз світового досвіду показує, що причина поширення компетентнісного підходу у системах освіти різних країн лежить швидше в соціальній сфері, а не в освітянській і не в педагогіці. Причина полягає в тому, що в умовах інформаційного суспільства, у якому стрімко застарівають знання про світ, необхідно не стільки передавати учням суму тих чи інших знань, скільки навчити їх здобувати ці знання самостійно, уміти користуватися ними для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань, тобто навчити бути компетентними. Кожні 5-6 років виникають і стають затребуваними цілі галузі професійної діяльності. Це вимагає від людей високої мобільності. Невипадково відоме гасло “Освіта на все життя” перестало бути актуальним і на сьогодні заміняється гаслом “Освіта через усе життя”. Кожен випускник школи має бути готовим до того, що йому все життя доведеться вчитися: опановувати нові матеріали, нову техніку, нові технології роботи, підвищувати свою кваліфікацію, здобувати додаткову освіту.

Методичні рекомендації | Переглядів: 434 | Author: Велика Тетяна Петрівна | Додав: maqna_T | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)